Imionki, czyli wesoła zabawa w nadawanie imion.

Imionki - logo

Dzisiaj wracamy do Was z propozycją gry dedykowanej dla tych troszkę młodszych graczy. Poznajcie Imionki (nie mylić z Minionkami 😉 ) – wesołą grę, w której liczy się kreatywność i bardzo dobra pamięć. Gotowi na dobrą zabawę? Zapraszamy na recenzję. Zawartość opakowania. W kwadratowym pudełku z grą znajdziemy: 55 kart Imionków, Instrukcję. Już samo opakowanie…

Czytaj dalej…

MegaWojownicy, czyli mega rozróba!

MegaWojowinicy - logo

Co każde zaćmienie słońca na legendarnej Wyspie Krańca Świata panuje ożywienie. Mieszkańcy zasiadają na trybunach i w napięciu oczekują… To właśnie dzisiaj rozpoczyna się ekscytujący turniej, znany wszystkim na Wyspie jako Plemienna Rozróba. W pojedynku tym zmierzą się tylko najpotężniejsi Wojownicy gotowi zrobić wszystko, by wyeliminować rywali. Nie będzie łatwo, bo w tym turnieju panuje…

Czytaj dalej…

Poplątana sieć kanałów, czyli Kotobirynt.

Kotobirynt - logo

Ciemną nocą miasto wydaje się takie wielkie – zwłaszcza jeśli jesteś małym Kotkiem. Każdy kanał, każda uliczka wyglądają tak samo… I jak tu odnaleźć drogę do domu, gdzie czeka pełna miseczka jedzenia i troskliwy Opiekun? Pomóż puchatym czworonogom i wskaż im ścieżkę w tym miejskim labiryncie. Zapraszam na recenzję gry, obok której wielbiciele Kotów nie…

Czytaj dalej…

Sprawdź swoją Spostrzegawczość z kameleonem Leonem.

Spostrzegawczość z kameleonem Leonem - logo

Ahoj kamraci! Gotowi na nową przygodę? Dzisiaj wraz z pewnym doświadczonym Kapitanem zabieram Was w rejs w nieznane. Na horyzoncie wiedza i dobra zabawa – przyłączycie się? Poznajcie Kapitana Naukę oraz mistrza kamuflażu – kameleona Leona. Kapitan Nauka to edukacyjna seria wydawnictwa Edgard obejmująca różnego rodzaju zagadki, gry oraz książeczki, które poprzez kreatywną zabawę wspomagają…

Czytaj dalej…

Magnetyczne gry podróżne, czyli logiczne łamigłówki dla małych i dużych.

Magnetyczne gry podróżne - logo

Dzisiaj mamy dla Was propozycję nietypową – grę tylko dla jednego gracza. A w zasadzie łamigłówkę i to nie byle jaką… Do grania niemal w każdych warunkach, bez przeciwników – idealna gimnastyka szarych komórek i dla tych dużych, i dla tych małych. O czym mowa? O magnetycznych grach podróżnych z serii Smart Games wydawanych w…

Czytaj dalej…

Kraby, czyli zawody poławiaczy skorupiaków.

Kraby - logo

Gdzieś na odległych wodach okalających rajskie wyspy, toczą się dość nietypowe zawody. Kapitanowie statków wraz ze swoimi dzielnymi załogami konkurują w turnieju… poławiaczy krabów. Jeżeli jesteście gotowi również wziąć udział w tych niezwykłych zawodach, przygotujcie szare komórki, ponieważ dzisiaj zapraszam Was na Kraby. Zestaw poławiacza, czyli zawartość opakowania. Wewnątrz opakowania znajdziemy następujące elementy: 15 figurek…

Czytaj dalej…

Wiewióry, czyli gdzie są nasze orzechy?!

Wiewióry - logo

Jaś, Remek, Madzia i Marysia to cztery wesołe Wiewiórki, które są troszkę … roztrzepane. Jesienią poukrywały po całym lesie zapasy orzechów. Zima nadeszła, a one co? Zapomniały, gdzie zrobiły sobie spiżarki – pod liściem, kamieniem a może pod grzybkiem? By nie chodzić z pustym brzuchem, należy wyruszyć czym prędzej na poszukiwania. Pomóż Wiewiórkom odzyskać ich…

Czytaj dalej…

Sprawdź Czy wiesz jaki to zwierz?

Czy wiesz jaki to zwierz? - logo

Po małej urlopowej przerwie wracam z nową pozycją dla najmłodszych graczy oraz kolejną grą edukacyjną wydawnictwa Alexander. Czy wiesz jaki to zwierz? (wersja BIG) to gra przeznaczona już dla 4 -latków, w której maluchy ćwiczą koncentrację, spostrzegawczość oraz refleks. Czym jeszcze zaskoczy nas seria Sowa Mądra Głowa? – przekonajcie się czytając recenzję. Co znajdziemy w…

Czytaj dalej…

Trening malucha, czyli Nawlekaj nie czekaj.

Nawlekaj nie czekaj - logo

Zgodnie z moją małą zapowiedzią, wracam z kolejną recenzją gry z serii Sowa Mądra Głowa wydawnictwa Alexander. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić grę edukacyjną, która będzie doskonałym treningiem pamięci oraz zręczności Waszych pociech. Nawlekaj nie czekaj to pozycja przeznaczona dla dzieci już od 3 roku życia, ale nawet dla dorosłych może być niezłym wyzwaniem i sprawdzeniem,…

Czytaj dalej…

Siła skojarzeń, czyli Co do czego, tato?

Co do czego, tato? - logo

Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami, więc dzisiaj wracam z propozycją dla tych najmłodszych. Co do czego, tato? wydawnictwa Alexander to edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym, w której liczy się spostrzegawczość oraz umiejętność skojarzeń. Jest to jedna z wielu gier z cyklu Sowa Mądra Głowa poleca i pierwsza (ale nie ostatnia!), którą chciałabym…

Czytaj dalej…